Leta i den här bloggen

måndag 3 september 2012

Skit sprider sig

Det svajar jobbigt mycket nu. Orolig för det mesta och inte sugen på att göra något. Tvingade iväg mig till träningen vilket var bra. Men det känns meningslöst. Vill gömma mig och hoppas att dagarna går fort till nattens trygga mörker. Försöker släppa taget kring jobbiga tankar men nya dyker upp ständigt. Vill och behöver inte höra från andra att jag är osäker och har låg självkänsla, de kan dra åt helvete och har väl tagit ställning i de fallet. Drar mig ifrån negativa element som bara ställer till när det blir konflikt. Jag gömmer mig, isolerar mig gärna och jämt. Lever med familjen och tvingar mig iväg till aktiviteter jag måste utföra. Tur är det väl att jag har min fru vid min sida än så länge. Älskar henne mycket. Får väl ta och duscha mitt svettiga utmattade jag och göra något vettigt av eftermiddagen.

Skickat från Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar