Leta i den här bloggen

torsdag 28 juni 2012

Räkningen av dagar...

Min räkning av dagar har jag slutat med. Skapade mer ångest än vad bägaren kunde rymma. Räcker att bli påmind varje nittonde juni att jag blivit året äldre. För stunden mår jag bra, fint väder och god mat väntar ikväll. Lax och massa tillbehör. Torsdagskvällarna på stora torget börjar idag, inget som lockar mig stort kan jag inte påstå. Men uppenbarligen i min omgivning. Barnen är utflugna till Strömstad på semester med farmor och farfar, jag saknar dem olidligt mycket men samtidigt är det skönt att kunna koppla av lite på egen hand också. Brorsan åker till Turkiet imorgon och jag är ruskigt avundsjuk, hade gärna dragit iväg också om pengar bara hade funnits på mitt konto. En abrupt punkt kommer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar