Det har varit en vacker höstdag idag. Sysslat med lite allt möjligt och även hunnit med ett par steg i solen också. Men mina fötter äro som istappar så en varm bastu skall bli skönt nu på kvällskvisten. "Ett äkta finskt bastuaggregat" har jag läst både bak och framlänges en miljard gånger när jag suttit i min ensamhet och bastat. Ibland har man inte roligare än så.
Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
tisdag 12 oktober 2021
lördag 9 oktober 2021
Renovering av gamla fönster
måndag 4 oktober 2021
En vanlig måndag
Idag är det måndag, ute är det ganska grått och tråkigt men 15 grader varmt, ganska skönt faktiskt. Katten Rex verkar tycka det är kul att vara ute, bara det inte regnar… och det började det precis att göra, typiskt. Inne stressar jag omkring och svettas, städar och plockar för fullt. Skall ta en lite paus nu och få i mig lite nudlar, hittade inget annat som går fort. Ikväll blir det något godare iaf. God em!


lördag 2 oktober 2021
Lördagsnöje
tisdag 28 september 2021
Emil fullvaccinerad
Sitter med sonen som precis fått sin andra vaccinationsspruta, skönt att det äntligen är gjort. Blir nog till att besöka Coop på vägen hem, har lite att komplettera. Sen vet jag inte vad som händer. Hade tänkt börja träna idag igen på gymmet, men det regnade så var inte sugen på att gå ner. Lat man är. Nä nu skall vi gå, har suttit en kvart och väntat, god em.
torsdag 2 september 2021
söndag 22 augusti 2021
Sensommar i Borås
lördag 14 augusti 2021
Lördagen den 14:e augusti
Lördagen startade ganska tidigt med en kopp kaffe vid fyra, somnade om och klev sedan upp vid nio tiden med ännu mer kaffe. Nu är det V75 på 12:an, går inget vidare tyvärr så snart blir det nog ett avsnitt av Sherlock Holmes istället. Kvällen vet jag inte vad den bjuder på, kanske ett par filmer. God kväll!
tisdag 3 augusti 2021
Vaccination nr 2
Då sitter jag på en stoppad stol i färgen blå och väntar på att få gå härifrån efter att äntligen fått vaccinationsspruta 2. Känns så skönt att det är färdigt. Ute skiner solen och ser ut att bli en fortsatt fin dag. Varit lite nervös inför vaccinationen men nu har det släppt. Inte för att jag skall få biverkningar utan att röra mig bland massa folk. Men med munskydd på så ser väl inte de flesta hur man ser ut, ganska skönt om man träffar på någon man känner som man inte vill prata med. Fast det ser jag ju inte. God dag!
fredag 23 juli 2021
Kalasdag i Strömstad
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









