Leta i den här bloggen

torsdag 26 november 2015

Idag skiner inte solen...

Inte någon bra dag idag än så länge. Ångest som fan, lyckades kravla mig upp till slut på rätt sida lunch och pallrade mig iväg för att rasta hund och köra ett gympass. Träningen gör underverk ibland, inte direkt idag men det har ju blivit bättre. Hoppas det fortsätter i rätt riktning resten av dagen!

onsdag 25 november 2015

Kostillskott i skåpet

Fyllt på i kosttillskottskåpet med protein, carbs, kreatin, magnesium, omega-3, vitaminer o mineraler, beta-alanine, diet noodles gamla saker som jag tidigare använt. En nyhet är Mutant Test som är en muskelökare som ökar testosteronet, har fått fina betyg! Köpt på Gymgrossisten. Passa på att köpa julklappar till dig själv!

lördag 21 november 2015

Lördagen den 14/11

Då var det helg igen, solen skiner vackert denna kalla lördag. Hela familjen tänkte bege sig till biblioteket en stund, sen vet i fan va vi skall hitta på men något kul blir det väl iaf. Trevlig helg!

onsdag 18 november 2015

Tidig morgon

Uppe med tuppen idag för att lämna in bilen för lite reparation så den går igenom besiktningen. Kallt som attans denna morgon också, kanske kommer snön snart och lyser upp, hoppas!

tisdag 17 november 2015

Träning mot alla odds

Så har jag vart och tränat rygg och axlar då mot alla odds. Men mår inte bättre för det, fast det känns skönt ändå på något vis att jag kom hemifrån en liten stund. Vet inte vad jag skall hitta på mer idag, gå och gömma mig från kylan och regnet och alla andra människor. Får nog bli så. God em!

Bajsdag igen

Ännu en pissdag, vill inte göra någonting eller vågar knappt visa mig bland folk. Ingen ångestmedicin har jag heller, faaan! 

måndag 16 november 2015

Bedrövlig dag

Har en riktig skitdag idag, mår uselt i kropp och själ. Allt känns olustigt, inte tagit mig för någonting ännu och klockan är eftermiddag. Fy faaaan! Träningen skiter sig för mycket folk nu på eftermiddagen, klarar inte av massa ögon nu. Regnet piskar på fönsterbläcket och det drar kallt. November är en jobbig månad. Är så fruktansvärt deprimerad, och har så jävla ångest. Äter ångestmedicin som andra äter popcorn ;-) blir inte bättre för det. Ont överallt, axlarna är bedrövliga nu kan inte göra något över axelhöjd utan att skrika. Det var gnället för dagen, god dag!

fredag 13 november 2015

Fredagen den 13:e

Sitter i bodegan och väntar på att bastun skall bli varm, ur högtalarna strömmar det Johnny Cash. Jag mår bra och är rätt så nöjd med dagen trots att jag inte tränade idag, får bli i helgen har bara ett pass kvar denna vecka. Ikväll blir det nog någon skräckfilm dagen till ära. God eftermiddag!

Hinderbana

Igår kväll rastade vi barnen på hinderbanan på Kransmossen. Brukar själv deltaga men icke igår då jag bar min stora vinterjacka som gjorde mig alldeles för orörlig, sen kände jag mig ganska matt efter dagens benpass också :-)