Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
tisdag 31 mars 2015
Kosttillskott påfyllt
Kom en leverans med kosttillskott idag bestående av protein, jerky (torkat kött) och nästintill kalorifri pasta.
Solig morgon
Solens strålar värmer mina fötter genom fönstret, ligger på spikmattan för att glömma av ryggvärken och att hämta energi till dagens träningspass samt alla måsten. Bara att solen väckte mig idag med sitt positiva ljus har gjort allt lite lättare, skönt hoppas dagen fortföljer i positiv anda jämfört med igår! God fm alla!
måndag 30 mars 2015
Orolig
Även denna morgon startade med en fruktansvärd olustkänsla i kroppen, ingen lust att stiga upp överhuvudtaget :( kan inte sätta fingret på orsaken, fast att jag tänker och grubblar på livet är en sanning som inte gör det hela mer positivt. Känns som jag är på väg in i en ny depression IGEN, vilket får mig att skrika neeeeeej inombords. Har ju mått ganska bra en tid och började nästan tro på att det skulle vara ihållande! Men icke, borde inte vara så överraskad det är ju så här mitt liv ser ut och har gjort de senaste 15 åren... Jävla skit!!! :-(((((
lördag 28 mars 2015
Italienskt på menyn
Igår kväll var det Emil och jag som höll i överraskningsmiddagen. Blev italienskt tema. Till förrätt Parmaskinka med mozzarella och ruccola. Huvudrätt Italienska köttbullar i tomatsås (ganska het) med linguine till och som efterrätt Mascarpone med vanilj, jordgubbar och kex. Blev lyckat!
Vårdag
Blivit endel gjort idag, först lämnat dottern på Leos lekland-kalas. Under tiden passade vi på att ta en liten utflykt vid Almenäs med lite fika. Sen lite loppis, lite promenad med hund, slängt skräp och nu tillagas det kalkon i ugnen. Ganska händelserik dag alltså.
fredag 27 mars 2015
Fredag igen
Dags för veckans fjärde träningspass, idag blir det bröst, axlar och mage. Känner mig inte jätte motiverad för tillfället men det vänder nog går jag hoppas, solen skiner ju :-) ha en trevlig fredag och helg alla!
torsdag 26 mars 2015
Dumhet
Vissa människor irriterar mig som fan, kanske är därför jag håller dem på avstånd... Ibland. Hatar att bli överraskad av dumhet utan logik. Det kan låta konstigt då dumhet brukar vara ologiskt men finns ju utstuderad elak dumhet också och det borde inte existera bland vänner eller? Bajskorv också!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


