Leta i den här bloggen

torsdag 29 januari 2015

Äntligen snö!

Vandrade ner till gymmet i vinterlandskapet och snön föll tätt. Hoppas nu bara den stannar så man kan bygga snökoja!

söndag 25 januari 2015

lördag 24 januari 2015

Familjetid

Lördagsmiddagen avnjuten, tapas blev det. Nu lite familjespel innan barnen skall lägga sig... somna kommer de säkert inte göra på ett bra tag.

Korvgrillning

Lite utflykt i det fina vintervädret. Korvgrillning på gång snart.

fredag 16 januari 2015

Ätit på restaurant

Då var middagen avklarad, nu skall vi upp till rummet en stund för att sedan gå ner och kolla in bubbelpoolen och gymmet enligt barnens önskemål. Blir nog en höjdarhelg det här!

På Hotel Savoy

Då har vi anlänt till vårat Hotel i Jönköping, kalasfint och stort rum. Barnen satte på tv'n omedelbart och lade beslag på snurrfåtöljerna. Blir till att kila ner och äta lite under After work tiden, är ganska hungrig nu så någon typ av kött blir det för min del. Adjö!

Vi här bak i bilen

Hela glada familjen Belfrage on the Road!

På väg

Då har vi äntligen kommit i väg efter en smått kaotisk förmiddag/lunch orkar inte gå in på det. Men här ser vi dagens väder denna fredag, 4,5 grader kallt men i bilen är varmt och gott. Nåväl vi är påväg till Hotel Savoy i Jönköping för en weekendhelg till på söndag, barnen är förväntansfulla bak i bilen. Detta skall bli kul. Jennyh och jag behöver detta miljöombyte så vi orkar med varandra och framtiden. Nu skall jag koppla av! Trevlig helg!

Utskuren biff är aldrig fel

Blev en festmåltid ikväll bestående av utskuren biff och en god saftig sallad!