Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
torsdag 29 januari 2015
Äntligen snö!
Vandrade ner till gymmet i vinterlandskapet och snön föll tätt. Hoppas nu bara den stannar så man kan bygga snökoja!
söndag 25 januari 2015
lördag 24 januari 2015
Familjetid
Lördagsmiddagen avnjuten, tapas blev det. Nu lite familjespel innan barnen skall lägga sig... somna kommer de säkert inte göra på ett bra tag.
fredag 16 januari 2015
Ätit på restaurant
Då var middagen avklarad, nu skall vi upp till rummet en stund för att sedan gå ner och kolla in bubbelpoolen och gymmet enligt barnens önskemål. Blir nog en höjdarhelg det här!
På Hotel Savoy
Då har vi anlänt till vårat Hotel i Jönköping, kalasfint och stort rum. Barnen satte på tv'n omedelbart och lade beslag på snurrfåtöljerna. Blir till att kila ner och äta lite under After work tiden, är ganska hungrig nu så någon typ av kött blir det för min del. Adjö!
På väg
Då har vi äntligen kommit i väg efter en smått kaotisk förmiddag/lunch orkar inte gå in på det. Men här ser vi dagens väder denna fredag, 4,5 grader kallt men i bilen är varmt och gott. Nåväl vi är påväg till Hotel Savoy i Jönköping för en weekendhelg till på söndag, barnen är förväntansfulla bak i bilen. Detta skall bli kul. Jennyh och jag behöver detta miljöombyte så vi orkar med varandra och framtiden. Nu skall jag koppla av! Trevlig helg!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)