Leta i den här bloggen

måndag 28 juli 2014

Sommartorsdag

Ken Ring i Borås i torsdagen den 17/7, en missplacerad gäspande tant var kvällens stora behållning :)

lördag 26 juli 2014

Frukost i det fria

Emil och jag satte oss under körsbärsträdet och åt sen frukost, stekt ägg på toast och en stor kopp riktigt kaffe. Så underbart gott! I em blir det kalas för frugans lillasyster Cornelia som fyller 20. God em!

fredag 25 juli 2014

Apelviken, Varberg

Det blev några sköna timmar på Apelvikens strand igår. Smockfullt med folk överallt vilket jag tycker är förbannat jobbigt. Men vi hittade en ganska bra plats med andningsutrymme.

måndag 14 juli 2014

Ångest attack

Plötsligt som en blixt från klar himmel slår ångesten till, vill bara gömma mig. Precis kommit hem från gymmet och det brukar oftast hjälpa men inte idag. Jennyh har en kompis på besök och jag känner inte att jag orkar vara trevlig, känner mig osäker och kallsvettig och stressad inombords. Längtar efter barnen, är så tomt utan dem. Nä nu måste jag duscha, ha en bra em!

Mannajas iPhone

söndag 13 juli 2014

Fixardag

Måste göra något kreativt idag annars blir jag knäpp. Är förbannat rastlös och vill inte hänga framför usla repriser och ointressanta dokumentärer. Känner att jag vill fixa de där små sakerna som jag aldrig slutfört tidigare. Någon list som ej är fastsatt, hängare i garderoben... Finns massor som jag skjutit upp och som retar mig dagligen. Hoppas något blir gjort iaf.

Mannajas iPhone

fredag 11 juli 2014

Kent - Tigerdrottningen on Spotify with you!

Click the link below to listen to Erik Belfrage's playlist Kent - Tigerdrottningen on Spotify:
http://open.spotify.com/user/1134864327/playlist/6bs5wPA86r0B6xLaukQC5c

Sommarn i bilder

Sommarn 2014 hittills.

Bra dag

Vaknade utvilad imorse, första gången på mycket länge. Det medförde att resten av dagen gått som smort. Tränat rygg idag och gick väl bara ok men känns ändå bra. Grill ikväll med Jennyhs gamla kompis med respektive. God em i solen!

Mannajas iPhone

torsdag 10 juli 2014

På spåret igen

Hann med en liten tur med barnen upp på berget för att se på utsikten innan Jennyh och jag tog tåget tillbaks mot Borås. Saknar barnen redan. Men de kommer ju få det kul och vi får lite lugn och ro ;-)