Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
torsdag 31 oktober 2013
Tradera vill rensa i träsket
Måste ta i med kraftuttrycket "det är för jävligt!" Fick mail från Tradera idag om att de från 1 december höjer osåltavgiften från 3 kr till 10 kr!!! Visserligen från osåld auktion nr 101 men det är hutlöst! Anledningen till höjningen är att de vill städa bort auktioner som ingen vill köpa och på så sätt höja kvalitén på traderas utbud!?! Alltså är inte tradera platsen för alla längre. Betyder inte detta att man måste vara en mycket bra marknadskännare för att lyckas. Alternativet för att komma runt detta är väl att skapa flera användare, något som jag redan upptäkt att flera stora säljare redan gör.
Farbror doktorn
Dags för ett nytt besök till vårdcentralen. Min onda axel spökar ju som bekant sedan de senaste tre åren. Blir väl en kortisonspruta igen, kanske värktabletter och någon dum kommentar om att jag borde pröva yoga istället för styrketräning... Skall försöka framföra mina funderingar kring instabil axel som jag läst om. Stämmer väldigt bra med tanke på att jag hade problem redan i tonåren. Hade ju vart skönt att gå till botten med det egentliga problemet.
måndag 28 oktober 2013
Klass 3 varning
Stormen är på väg in över Borås. Eftersom inget är planerat för dagen känns det lite småmysigt och spännande. Märks att något är på väg, hotfullt och mäktigt. Man känner sig maktlös och liten i förhållande till naturens krafter. Måste ut och se till att inga lösa föremål kan få vingar och hamna på oönskade ställen. Vi får se vad som händer! Nedan bilder från SMHI's app.
söndag 27 oktober 2013
Svenska svåra filmer på Tradera

Dessa filmer av David Flamholc "Lithiuvm" och "Vackert väder" är inte släppta på DVD utan enda chansen att finna dem är på VHS. Dessa två ligger nu i en auktion på Tradera Köp här!
Laserdiscar på Tradera!
lördag 26 oktober 2013
Tradera auktioner
Säljer ett gäng skräck dvd's på Tradera, in och köp! Massa fina klassiker från Dario Argento, Lucio Fulci, Jean Rollin. Sleaze, exploitation, gore...
Mannajas auktioner
Mannajas auktioner
Lördagsoro
Sitter jag här och väntar, hatar att vänta!!! Han som köpt alla mina VHS skall komma, vi hade bestämt vid 14. Nervös för att jag hatar att träff nya människor. Vill bara få detta ur världen. Förberett allt in i minsta detalj för att det skall gå så smidigt som möjligt. Packat allt i lådor och ställt ut i garaget så slipper jag ha in någon i källaren. Borde fixa detta på fem minuter. Har ingen lust med kallprat, inget bra på det.
Ha en trevlig lördag alla!
Mannajas iPhone
Ha en trevlig lördag alla!
Mannajas iPhone
Vit
Sedan slutet av augusti har jag inte druckit en droppe alkohol, känns riktigt bra. Skönt med vita perioder vilket måste vara bra för kroppen, träningen går ju helt klart bättre också. Inget kul med massa fester med jobbiga kompisar som inte är ens kompisar egentligen. Jag är väl mer som Tjuren Ferdinand... Vet inte om det är bra men jag är mer trygg när jag är själv, känner mig obekväm och osäker med folk omkring mig. Allas dömande blickar... Nu måste jag somna, fan va svårt det skall vara då!!! God natt
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
torsdag 24 oktober 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


