Leta i den här bloggen

fredag 30 augusti 2013

Lunch på Hoffsnäs

Grillad chiabatta lunch på Hoffsnäs i onsdags, en riktig sommardag.

Må bra med Vitaminer & Mineraler

Ett hett billigt tips till ett bättre välmående och med endast massor av positiva egenskaper är Magnesium tillskott. De allra flesta har ett underskott av detta då det är svårt att få i sig den rekommenderade dagliga dosen, ett tillskott av Magnesium innan sänggående är då perfekt!
Gör ett storköp här, 500 kapslar för 339 kr!


Prestationshöjare/PWO

Några tips på prestationshöjare inför hösten. In och köp (så får jag provision) :D




Några välbeprövade och relativt billiga tillskott:


Några andra tips:
Rage Extreme


onsdag 28 augusti 2013

Superb Spaghetti Western - KÖP!!!

Lätt en av de bästa spaghetti-westerns, "Il grande silenzio - The Great Silence - Den tyste hämnaren" med Klaus Kinski och Jean-Louis Trintignant och musik av mästaren Ennio Morricone. Köp filmen HÄR eller HÄR till superpriset 39 kr!!!

Utflykt med familjen

Eftermiddagsutflykten med familjen igår eftermiddag bestod av grillning och lek vid Hoffsnäs. Korv och pinnbröd, sedan lekte barnen med betande kor och kastade sten i vattnet. Fin sensommar!

Förvånad? Nej!

Blev som jag förutspått, som vanligt. Resultatet av vad experterna kom fram till var enat. Men vad händer nu? Fortsätter väl i samma spår... Jobbigt, eftersom jag inte vet hur jag skall vända på steken. Men skall väl vara glad att jag inte är helmupp iaf ;), tänker bara lite annorlunda och lite för mycket. Det ställer till det för mig.

Skickat från min iPhone

tisdag 27 augusti 2013

Felplacerad skylt?

Såg denna varningsskylt vid Kungsleden idag när jag stod vid rödljuset. Känns som den sitter på fel sidan vägen om den är avsedd för bilister. Fotgängare har väl glömt av varningen när de väl är framme vid korsningen då den står en ganska bra bit ifrån :)

Skogspromenad

Frugan och jag begav oss ut på en liten uppfriskande skogspromenad vid Ryda idag. Lugnt och fridfullt med naturen runt omkring sig.

måndag 26 augusti 2013

Velig är bara förnamnet

Fan va mycket jag skulle vilja vräka ur mig. Får ingenting gjort idag, ingen lust att träna, nervös, orolig, arg, likgiltig. Imorgon möte på Solhem angående utredningen som pågått hur länge som helst. Det spökar väl förmodligen, funderar mycket. Känner mig låg. Velig i det mesta. Står inför massa val, tvång, måsten. Roliga, ångestframkallande, jobbiga och ännu jobbigare. Snöar in på småsaker som fångar mitt intresse för att dölja annat. Helvete också! Kul måndag det här blev, fint väder är det också... men hur blir det imorgon...

söndag 25 augusti 2013

Kräftskiva hos Belfrages

Igår på bror Hans födelsedag blev det lite kräftor också. Kusin Hedda är på besök, hon är som ett plåster efter mina stora barn. De har haft och har fortfarande roligt tillsammans. Idag skall de leka i lekstugan och ha lite fikakalas där. God söndag!