Leta i den här bloggen

söndag 15 maj 2016

Söndagsmorgon

Någon vill ha min uppmärksamhet känner jag och någon gör allt för att få den. Min frukostmacka är mer intressant än att bli kliad bakom örat. God morgon söndag och god morgon Vilde!

tisdag 10 maj 2016

Härlig dag

Olivträd, tomater och kryddor på plats i trädgården. Fortfarande håller sommarvärmen i sig och så blir det nog fram till helgen iaf. Har varit och tränat ben och mage precis så nu blir det utomhuslunch. God em!

lördag 7 maj 2016

God em

Ännu en fin dag, sommarn är här! Barnen leker med vattenspridaren och har kul medan jag vilar lunch i solstolen. God eftermiddag!

torsdag 5 maj 2016

Hungriga öron

Vilken eftermiddag, solen skiner och jag sitter och lyssnar på gamla "På minuten" avsnitt i trädgården. Kring mig växer det kirskål så det knakar. Varit ganska rastlös tidigare men nu lyckas jag äntligen koppla av en smula. Skönt!

Mannajas iPhone

Kristi himmelsfärdsdag

Ännu en fin dag i Borås. Uppe tidigt och satte potatis med brorsan imorse. Sen blev det ett träningspass, biceps, mage och bröst blev det idag. Ganska slutkörd så nu sitter jag bara och försöker njuta i trädgården. Dock svårt att koppla av av någon anledning, känner mig stressad och har en obehaglig känsla i kroppen. Tankarna flyger omkring och stör mig, inget direkt som jag kan ta på heller så de är svåra att hantera. Jobbigt som fan. Kanske är dags för en kaffe snart. God em!

onsdag 4 maj 2016

Glädje

Barnen har kul, tillsammans! Ta i trä!

Grilldags

Efter en händelserik fast lugn dag så grillar vi lite kvällsmat, korv och skinstek i miniformat. Kvällssolen värmer skönt mot lekstugans vägg, Jennifer och jag njuter.

Stadsparken

På besök i Stadsparken med familjen, äter glass och barnen leker på lekplatsen. Själv sitter jag och njuter i solen och tittar på människor. Underbar dag!

Frukost

Blev bjuden på frukost i trädgården idag, solen skiner och det är riktigt skönt. Sitter nu och funderar på om jag skall ta en kaffe till. Blir nog så, kanske försvinner huvudvärken då också.
Hela familjen skall ner till Stadsparken idag och njuta av vädret, barnen har studiedag idag och sen är det ju helgdag imorgon och klämdag på fredag. En skön vecka! God morgon!

söndag 1 maj 2016

1:a maj

Äntligen en fin dag, solen skiner och jag dricker kaffe efter en god lunch på 200 gram rosmarinkryddat kött med en stor sallad. Nu blir det bara till att njuta!