Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
fredag 15 april 2016
torsdag 14 april 2016
En dag i Borås
En stressig dag är över, egentligen inte farligt mycket men jag tål ju inte stress för fem öre. Men nu kan jag pusta ut, har bytt till sommardäck, tränat axlar/mage, strykt tvätt, kört bil hit och dit... Nu har jag bastat och rakat mig och försöker nu koppla av de sista timmarna som är kvar. Skönt! Imorgon blir det jobbigt igen, begravning. God kväll och god natt!
Torsdag fm
Torsdag igen, håller som bäst på att göra mig iordning för veckans fjärde träningspass, axlar blir det idag. Känner mig trött, illamående och uttråkad. Funderar jag mycket mer nu så blir jag väl ångestfylld också. Förhoppningsvis så vänder allt när jag gymmat färdigt, brukar kännas bättre då. God fm!
måndag 11 april 2016
Apvarmt, så skönt!
Sitter i en apvarm bil och väntar på barnen utanför Engelbrekt. Skall åka och handla inför kalaset för Jennifer som fyller 9 idag. Sen blir det till att städa iordning lite snabbt så man hinner med att sitta ute i solen en stund innan allt folket kommer. God em!
söndag 10 april 2016
Så dags
Jennifer och jag har sått lite inför sommaren. Pärontomat, körsbärstomat, thaibasilika och purpurbasilika.
Utedag
Fikapaus i trädgården, paus från vad vet jag inte eftersom jag inte tagit mig för något vettigt ännu förutom att dricka kaffe. Kanske krattar lite löv och tittar på allt som skall och borde göras eller något sen, men först skall jag njuta av solen. God söndag!
lördag 9 april 2016
fredag 8 april 2016
Ingen bra start
...blev det på denna fredagen tyvärr. Känner mig deppig som fan och inte mycket lust till någonting. Mervös i magen och allmänt trött på allt. Men det kan väl knappast bli mycket värre. Får försöka sparka iväg mig till gymmet för veckans femte pass och hoppas att det vänder. Ikväll är barnen och jag som ensamma hemma, Jennyh skall jobba natt, får försöka hitta på något kul. Trevlig helg!
söndag 3 april 2016
Nästan en helskön söndag
Barnen bjöd på överraskningsmiddag idag, gott var det och skönt var det att slippa laga mat. Nu skall frugan och jag ta en söndagsbastu och kopplar av, skall bli skönt. Försöker bekämpa de obehagliga ångestkänslorna som knackar på dörren, hoppas de försvinner under kvällen. God kväll!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)