Hej,
Jag har hittat en annons på Tradera som du borde titta på.
Här kommer länken:
http://hybrid.tradera.com/item/1303/228492060/evil-dead-2-us-release-vestron-rare
Mannajas iPhone
Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
söndag 15 mars 2015
fredag 13 mars 2015
Fredagen den 13:e igen
Då var otursdagen nr 1 här igen Fredagen den 13:e, jag har visserligen aldrig drabbats av något speciellt just denna dag. Fast jag vaknade ju med migrän imorse... Med andra ord en förjävlig förmiddag, får väl skylla på F13 då!
Annars är det ett kul tillfälle att se massa skräckfilm, för det gör jag ju aldrig annars...
Håller tummarna för att dagen skall flyta på i ett lugnt och tryggt tempo!
torsdag 12 mars 2015
Avkoppling
Sitter i trädgården och njuter och låter maten sjunka. Tänk va lite ljus kan göra med en människas mående. Känns så mycket lättare och ger så mycket energi och lust att göra saker!
Njuter
Underbart vårväder idag också, ute med Rotweiler Loke som är i fullgång med att rensa mossa som en tok!
onsdag 11 mars 2015
Grilla lite
Eftersom det vart sånt fint vårväder idag så blev jag sugen på att tända grillen och fixa kvällsmat!
fredag 6 mars 2015
torsdag 5 mars 2015
Njuter i solen
Njöt med Loke i solen en stund. Han tyckte det var lika skönt han, eller var det för att jag kliade honom...
Traderatips: Evil Dead 2 Dead by Dawn (LD/USA/NTSC)
Hej,
Jag har hittat en annons på Tradera som du borde titta på.
Här kommer länken:
http://hybrid.tradera.com/item/1303/227812316/evil-dead-2-dead-by-dawn-ld-usa-ntsc-
Mannajas iPhone
Jag har hittat en annons på Tradera som du borde titta på.
Här kommer länken:
http://hybrid.tradera.com/item/1303/227812316/evil-dead-2-dead-by-dawn-ld-usa-ntsc-
Mannajas iPhone
onsdag 4 mars 2015
Så är det med det...
Tredje sjukdagen, börjar bli rastlös av att inte få träna och barnen går mig och varandra på nerverna. Pratade med min läkare igår angående medicin och att remissen till ortopeden var skickad för att kolla upp diskbråcket, smärtan som strålar ut i vänsterbenet är olidlig! Annars så mår jag ganska bra verkar som medicinen har stabiliserat mitt mående, känner mig inte lika deprimerad längre och ångestattackerna kommer mer sällan. Hoppas det fortsätter så här och blir ännu bättre, då hade jag ju inte haft något att klaga på! :-D
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)