Leta i den här bloggen

söndag 15 mars 2015

Traderatips: Evil Dead 2 US release Vestron rare

Hej,

Jag har hittat en annons på Tradera som du borde titta på.

Här kommer länken:
http://hybrid.tradera.com/item/1303/228492060/evil-dead-2-us-release-vestron-rare


Mannajas iPhone

fredag 13 mars 2015

Fredagen den 13:e igen

Då var otursdagen nr 1 här igen Fredagen den 13:e, jag har visserligen aldrig drabbats av något speciellt just denna dag. Fast jag vaknade ju med migrän imorse... Med andra ord en förjävlig förmiddag, får väl skylla på F13 då!
Annars är det ett kul tillfälle att se massa skräckfilm, för det gör jag ju aldrig annars... 
Håller tummarna för att dagen skall flyta på i ett lugnt och tryggt tempo!

torsdag 12 mars 2015

Avkoppling

Sitter i trädgården och njuter och låter maten sjunka. Tänk va lite ljus kan göra med en människas mående. Känns så mycket lättare och ger så mycket energi och lust att göra saker!

Njuter

Underbart vårväder idag också, ute med Rotweiler Loke som är i fullgång med att rensa mossa som en tok!

onsdag 11 mars 2015

Grill på g

Nu grillas köttet, doftar underbart!

Grilla lite

Eftersom det vart sånt fint vårväder idag så blev jag sugen på att tända grillen och fixa kvällsmat!

torsdag 5 mars 2015

onsdag 4 mars 2015

Så är det med det...

Tredje sjukdagen, börjar bli rastlös av att inte få träna och barnen går mig och varandra på nerverna. Pratade med min läkare igår angående medicin och att remissen till ortopeden var skickad för att kolla upp diskbråcket, smärtan som strålar ut i vänsterbenet är olidlig! Annars så mår jag ganska bra verkar som medicinen har stabiliserat mitt mående, känner mig inte lika deprimerad längre och ångestattackerna kommer mer sällan. Hoppas det fortsätter så här och blir ännu bättre, då hade jag ju inte haft något att klaga på! :-D