http://www.youtube.com/watch?v=MExj8bNVhqU&sns=em
Mannajas iPhone
Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
fredag 9 januari 2015
torsdag 8 januari 2015
Hälsodagbok
Då var telefonmötet med min läkare avklarat, receptförnyelse och ett nytt uppdrag - skall skriva Hälsodagbok varje dag... hur jag nu skall komma ihåg det. Är visserligen bra för både mig och för honom att se hur min måendekurva går, jag har ju ganska stora svängningar från botten till toppen. Men topparna har inte varit lika höga det senaste året dock, mer mycket djupa dalar. Hinner inte skriva mer nu, hej!
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
Filmnatt för sömnlös
Blir till att se lite film i min lilla hemmabio ett par timmar är ju sömnlös som vanligt... H.P. Lovecrafts "The Resurrected" på laserdisc blir det, ett par kokta ägg till det passar som handen i handsken! God natt om en stund!
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
onsdag 7 januari 2015
Utsiktsplatsen
Vi var på utflykt häromdan, utsiktsplatsen vid Rya åsar. Kaffe och varm choklad samt mackor hade vi givetvis med.
Tips på kosttillskott
*Chained Nutrition Ripped Hardcore (just nu 2 för 1!) ...för viktnedgång
*Biotech Tribooster ...för muskelökning
*Star Nutrition Omega-3 70% (Big Buy) ...för att det är bäst :)
*SmartSupps BCAA 2:1:1 ...Aminosyror
*Star Nutrition Beta-Alanine ...Aminosyror (höjer mjölksyratröskeln)
*Star Nutrition MSM Advanced Powder ...mot muskel- och ledvärk
*Mutant Creakong ...snabbverkande kreatin
tisdag 6 januari 2015
Rastlös!
Sitter i den svarta skinnfåtöljen i vardagsrummet och funderar, är så förbannat rastlös då jag inte kommer på något att göra denna gråa dag. Alla andra i familjen är upptagna med någonting och jag sitter bara här och glor. Hade jag bara kunnat träna hade jag gjort det, men går ju inte då jag FORTFARANDE är krasslig. Känns för jävligt att jag vart iväg från gymmet så länge, gått upp i vikt så jag vågar inte väga mig. Men blir ganska lätt av med de kilona när jag väl börjar promenera och köra hårda styrkepass. Motivationen börjar infinna sig efter att ha varit borta med vinden ett bra tag.
Önskar alla läsare en god Trettondag, hej!
Mannajas iPhone
Önskar alla läsare en god Trettondag, hej!
Mannajas iPhone
Myser
Här sitter jag och lyssnar på Johnny Cash och bara njuter, alla andra sover och snarkar. Detta är mysigt! Dagens skakningar har försvunnit och mår bara bra just nu, kanske för att natten krypt sig på. God natt alla goda och alla andra också för den delen.
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
måndag 5 januari 2015
Helt galet...
Fasen vilka jobbiga dagar, har haft sanslösa muskelryckningar igår och idag, konstant superstressad för ingenting. Förmodligen biverkning från medicin jag slutat med. Har väl inte fått Parkinson än ;-)
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
lördag 3 januari 2015
Helt sjukt
Lagom till att börja träna på allvar igen så blir man sjuk, så förbannat irriterande.
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
Kul... eller inte
Mår inget bra, ont i huvudet, i magen, känner mig sjuk. Men det är helg igen och det är ju kul :-)
Mannajas iPhone
Mannajas iPhone
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
