Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
söndag 27 april 2014
Lika tomt som ett urblåst ägg
Ligger i solen i trädgården halvgömd under ett linne för att skydda mitt kala huvud och svettas. Försöker njuta men det är svårt när jag är så förbannat rastlös i kroppen. Skulle behöva sysselsätta mig, borde gå en promenad, borde träna, borde tvätta bilen, borde koka kaffe... Men istället ligger jag här med telefonen som bara har 13% batteri kvar och någon laddare syns inte till. Tom på energi, vilken söndag, god em! :)
måndag 21 april 2014
Våran Annandag påsk
Barnen och jag var inte lite rastlösa tidigare idag. Barnen googlade efter tips vad man kunde hitta på samtidigt som jag sa nej till allting. Deras förslag låg på en lite högre nivå än vad vi hade tid med. Djurparken, Leos lekland, Badhuset, fiska... Men till slut kom vi överens om en vanlig picknick som var en av alla deras idéer. Inhandlade lite lunch och begav oss till Pickesjön, en mysig stund vid vattnet och en promenad runt hela sjön (3,5 km) klarade vi av utan större problem. Skönt att röra på sig lite kände jag efter köttbullsmackorna. Väl hemma blev det middag i trädgården med grillat kött och färskpotatis. Detta blev Familjen Belfrages Annandag påsk. God kväll!
söndag 20 april 2014
Barbord i filmkällaren
onsdag 16 april 2014
lördag 12 april 2014
Spanar på Gymgrossisten
Ute efter nytt protein snart då mitt sjunger på sista versen. Blir nog Star Nutrition Whey-80 denna gången, finns så många smaker som lockar. Brukar hålla hög kvalitet på deras varor. Även lite nyfiken på biffprotein Carnivor men tyvärr lite över min budget denna månad.fredag 11 april 2014
tisdag 8 april 2014
fredag 4 april 2014
Kubb
En vecka fylld av förkylning här hemma, barnen haft feber och nu har jag blivit krasslig också. Nåväl var tvungen att komma ut i solen lite, barnen håller som bäst på att spel kubb.
tisdag 1 april 2014
Malet kött
Själv är bäste dräng skrek jag högt och stoppade nöt och fläskkött i kvarnen! Sedan blev det ett par fantastiskt goda köttfärslimpor av alltihop :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
