Leta i den här bloggen

tisdag 11 mars 2014

Underbart!

Våren är här på riktigt idag, ätit lunch och blundat mot solens strålar med en kopp kaffe. Tänkte ta en liten promenad om en stund och svänga förbi gymmet en snabbis. God em

Mannajas iPhone

lördag 8 mars 2014

onsdag 5 mars 2014

Årets kryddland

Äntligen fick jag tummen ur och sådde de örtfröer vi köpte tillsammans med växthuset på Ikea för ett tag sedan.

måndag 3 mars 2014

Vardagsrummet

Ser ganska hemtrevligt ut, fotöljen är nyinköpt från Myrorna. Skall renovera den hade jag tänkt.

Massa kosttillskott

I mitt skåp hittar man detta. Köpt från Gymgrossisten, MMSport och Vitaminvaruhuset.

Oscars... Igen

Alltid med ett leende... Detta radarpar framkallar både kväljningar och skratt :D

Oscarsgalan 2014 - 20 års jubileum

För 20:e året på raken (tror jag) sitter jag nu uppe för att se spektaklet "Academy Awards". "OTRC - On The Red Carpet" har startat och håller på fram till 01.00 då "Inför Oscars" tar vid fram till 02.30 då själva galan tar vid. Det mesta innan själva galan är väl inget vidare intressant mest bländande leenden, plastikoperationer, fabulous kläder och rövslickeri på hög nivå. Kan väl framkalla ett och annat skratt visserligen :) hoppas på flera underhållande timmar och att jag orkar hålla mig vaken ända fram!