Leta i den här bloggen

fredag 13 september 2013

Den stora Pilsnerboxen

Ett måste i samlingen är ju Studio S "Den stora Pilsnerboxe". 6 fullmatade discar med sex stycken odödliga klassiker med en av Sveriges största komiker genom alla tider, Thor Modéen hans vapendragare Åke Söderblom går inte heller han av för hackor med sin rappa käft :-) passa på och köp ett stycke filmhistoria, NU! Finns till rabatterat pris på CDON finns även Discshop

måndag 9 september 2013

Ny träningsvecka


Laddar upp inför dagens träningspass. Huvudvärken börjar ge med sig äntligen. Min PWO idag består av Anabolic BCAA, F#cked Up och Malto-Flex Pure. Frukosten intogs för några timmar sedan, yoghurt, flingor, whey protein. För liten frukost egentligen, hoppas jag orkar ändå.

fredag 6 september 2013

...idag fredag

Inte mycket bättre dag idag. Fruktansvärt deppig. Blivit inbjuden på fest ikväll till gamla bes- gruppen. Har väl tänkt gå dit vore kul att träffa dem igen. Men känns jävligt motigt samtidigt, ingen större lust att visa mig för folk egentligen. Har bestämt mig för att inte dricka något, tar bilen så jag kan fly fältet ifall det blir jobbigt. Har en vit period nu på obestämd framtid, inte ens lättöl slinker ner :) rätt skönt faktiskt, satsar på träningen och försöka må bra. Vilket inte gått något vidare, det sistnämnda alltså. Hur som helst är det en vacker dag, solen skiner och barnen och jag har lunchat i trädgården på en filt. Slappar med en kaffe nu, jobbigt bara att inte vara lugn inombords. Är mycket på gång i huvudet just nu, är väl därför förmodligen. Trevlig helg alla gråsuggor!

torsdag 5 september 2013

Skitdag!!!

En riktigt usel dag idag. Sovit dåligt inatt, stressat, gick åt helvete på träningen och mötet på Solhem bekräftade bara det jag alltid vetat och känt. Grått och jävligt och jag är extremt negativ, förbannad och orkeslös. Helvetes jävla rövkratta!!! Och snart är det helg.

Skickat från min iPhone

onsdag 4 september 2013

Gamla hyrfilmer säljes på Tradera!






Mina Tradera auktioner, ut och köp! Flera rariteter!







Idrottsskolan


Idrottskolans hösttermin har startat och nu i åk 2 får barnen testa på lite olika idrotter. Först ut är Judo som Emil var på igår. Satt med och tittade, ganska kul att se. De flesta barnen är inte vana vid disciplin märkte jag ganska snart :-)

tisdag 3 september 2013

Casein - långsamt protein

Vill tipsa om ett mycket bra och gott protein som tas upp långsamt av kroppen, SmartSupps Casein är även rikt med aminosyror. Ger en bra mättnadskänsla som passar bra som mellanmål och som nattprotein. Själv tar jag en portion strax innan sänggående tillsammans med Magnesium tillskott. Kan även rekommendera att göra "Proteinfluff", chokladsmaken är ljuvligt god och påminner mycket om chokladpudding. Brukar själv bara använda mig av protein och mjölk men med bär i gör det hela lite lyxigare.
Följ länken härifrån så får jag en liten provision om ni tycker jag är värd detta :)

Dimman ligger tät

Underbar höstmorgon, dimman ligger som ett lock över delar av Borås. Hann väl precis till skolan i tid idag, alltid ute i sista minuten. En liten morgonpromenad hinns med också innan resten av dagen tar vid!

måndag 2 september 2013

Måndagsfrukost

En liten stark kaffe, gröt med kanel och en näve tabletter (rosenrot, omega-3, vitaminer&mineraler) blir min snabba frukost tillsammans med barnen som också åt gröt. Skoldags för barnen, snabba på nu för satan!!!