Leta i den här bloggen

lördag 5 januari 2013

Min fine son!

Emil är nyvaken, lyckades få upp honom innan lunch iaf denna underbara lördag. Blev sent igår. Kanske blir det lite picnic idag, kan ju inte fisa runt i lägenheten hela dagen.

Listening to: Holy Mountains by System Of A Down

Via http://remoteless.no the best iPhone Spotify remote

Click to open in Spotify!


Skickat från Mannajas iPhone

fredag 4 januari 2013

onsdag 2 januari 2013

Januari

Att inte förkylningen försvinner! Är så sugen på att träna men vågar inte så länge jag har ont i halsen. Skulle inte orka heller, yrseln skulle säkert bli tio gånger värre. Sitter vid matsalsbordet, vilket är högt, och dinglar med benen. Jennifer ritar Tom & Jerry teckningar i sin ritbok. Alltså på frihand och ur fantasin inte fylla i figurer som inte är särskilt utvecklade för fantasin. Emil sitter vid datorn, han får ta att läsa ett kapitel om en stund. Tänkte förhöra honom på lite matte sedan. Diskmaskinen sköter frukostdisken, vi åt amerikanska pannkakor idag. Blev väl snarare brunch då vi sov ganska länge. Nu kom postmäster. God em!

tisdag 1 januari 2013

Listening to: Fear Of The Dark - 1998 Digital Remaster by Iron Maiden

Via http://remoteless.no the best iPhone Spotify remote

Click to open in Spotify!


Skickat från Mannajas iPhone

Funderar

Nytt år, men vad händer nu? Har inga mål, jag bara väntar på något. Blir orolig när jag funderar och diskuterar. Osäker för jag vet mycket hur andra skall och borde göra men inte hur jag borde göra för mitt eget mående. Tappat greppet och lusten för att driva mig framåt. Vet ju inte hur något bättre skall vara, hur jag skall vara. Just nu mår jag bra men med en konstant oro. Vill bara få vara i fred.

Skickat från Mannajas iPhone

Emils nyårs slips

Emil var stilig ikväll, slips och allt!

Listening to: Sympathy For The Devil by Guns N' Roses

Via http://remoteless.no the best iPhone Spotify remote

Click to open in Spotify!


Skickat från Mannajas iPhone

20130101 nytt år...

Kramades med familjen i regn och blåst. Var mysigt trots att jag hackade tänder och var pissenödig. Ninni var helt fängslad vid alla fyrverkerier och de fina färgerna. Vi fick skålat och sedan pep en frysande Emil och jag in, skönt som tusan. Emil läser när jag skriver och Ninni ritar fyrverkerier, undrar om de någonsin kommer somna. Puss fru Jennyh!