Leta i den här bloggen

torsdag 7 april 2011

Dag 13076 - SvenskaMannaja det är jag...

Våren är verkligen här! Trots att det blåste om öronen på väg till träningen utav bara helvete så är den här. Trots att vinden var bitande kall och jag svor i motvind så är den här. Underbart på något sätt! Ångrade bittert dock, utan att erkänna det muntligt, att jag borde haft vinterjackan en dag till och byxor som räckte ÄNDA ner. Men skall inte klaga solen kunde ju ha gömt sig bakom något surmulet moln och gottat sig på sin egen bakgård. Nu kan jag ju göra det istället. I lä då förstås.

Lade in lite ny musik på telefonen idag, lite trött på "Slipknot", In Flames" "Metallica", "Muse", "Filter", "Alice in Chains" kommer inte på fler. Blev tre album: "Foo Fighters - Wasting Light" deras nyate album, "Cee Lo Green - The Lady Killer" och "Slash - Slash 2010" får se hur dessa låtar passar sig till mina promenader.

Träffade Fredrik, en gammal kompis, på gymmet idag. Var länge sedan IGEN som vi sågs. Snackade lite, blev inbjuden på middag och bastu fest med några gamla polers. Har förhinder dessvärre imorgon. Jennyh Jobbar HELA helgen och jag tvivlar på barnvakt. Nåväl körde ben, nacke, underarmar och mage idag. I huvudsak ben, gick rätt så bra. Var ganska försiktig med först och främst djupa knäböj då jag fortfarande har ont i ryggen och känner mig lite ostabil. Men blev (16*70kg; 12*100kg; 10*120kg) i alla fall. Körde sedan liggande benpress i maskin där jag tog 350 kg i press samt varvade med vader. Resterande diverse benövningar flöt på som vanligt.

Tog upp min Twitter idag igen, blev lite inspirerad av något jag hörde på radio tidigare i morse. "SvenskaMannaja" heter jag i alla fall. Får väl se hur många dagar jag håller igång detta.
Nej nu blir det en kall dusch och sedan hoppa i rena kläder. Stinker gammal strumpa, kaffe och diskmedel. Kombinationen är oslagbar! Fast föredrar något fräschare odörer... God eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar